راهنمای تلفنی (Call Center)
كارشناسان واحد ارتباط مردمی در تمامی ایام هفته با خطوط ویژه تلفنی 64140-021 و شماره تماس 66733880-021 آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند می باشند.
مشتریان گرامی می توانند پس از تماس با شماره مذكور از خدماتی به شرح ذیل بهره مند گردند: كلید شماره 1 دریافت اطلاعات مدیریت بانك
پس از شماره گیری و ارتباط با مركز با انتخاب كلید یك و كد شعبه مورد نظر خود می توانید از اطلاعات شعبه درخواستی استفاده نمایید.
پس از شماره گیری و ارتباط با مركز با انتخاب كلید 2 می توانید از خدمات تلفن گویای بانك ملی ایران استفاده نمایید.
با انتخاب كلید 3 مشتریانی كه قصد ارسال دورنگار به این مركز را دارند می توانند دورنگار خود را ارسال نمایند.
جهت ارتباط با تلفنبانك بانك ملی ایران می توان از كلید 4 استفاده نمود.
با انتخاب كلید 5 مشتریان می توانند از طریق صندوق صوتی سوالات خود را مطرح نمایند.
جهت كسب اطلاعات از نشانی اینترنتی بانك ملی ایران می توان كلید 6 را برگزید.
در صورتی كه مشتریان قصد ارتباط مستقیم با كارشناسان این مركز را دارند می توانند با انتخاب كلید 9 ارتباط خود را برقرار نمایند.
خدمات تلفن گویا
پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویا می توان از خدمات این بانك به شرح ذیل استفاده نمود:
كلید شماره 2 دریافت اطلاعات اداره كل روابط عمومی
كلید شماره 3 دریافت اطلاعات اداره كل بازرسی
كلید شماره 4 دریافت اطلاعات از بانك كارگشایی مركزی
بازگشت به منوی قبلی كلید مربع
كلید شماره 5 دریافت آدرس های پست الكترونیكی ضروری
و جهت خروج از سیستم كلید صفر را انتخاب نمایید.